Thursday 14 June 2012

curhat . . :'(


dimana pun berada . .
masalah selalu mengejar . . 

maafkan aku . . aku ndak mampu sdah maw bertahan untuk benda yang aku sendiri x pasti 
dan ak sendiri x tau sejauh mana ia berhasil .

memang aku sntiasa rindu kaw . tipu jika hati neh x ttnya keadaanmu . .
ya . . saya akui . aku rindu sama kau dan bnda yang paling aku maw . jumpa denga kau .
tp aku tau . itu sendiri akan menyakitkan aku . . sebab itu la aku bgne .

akuj menjauh , andai perpisahan kita disebabkan bnda yang baik .
bnda yg pasti dari mula lg . bnda yang boleh d bawak bbincang .
benda yang tidak akan melukakan sesiapa . .
pasti semua tidaklah sesukar ini . .
tp semua ini melibatkan orang lain . prempuan lain . .
komitmen ku menjaga hbungan neh . lebih dri kemampuan ku .
akhirnya . . musnah jgak dalam waktu yang singkat . .

ini semua ketentuanNya . aku tau itu .
setiap pertemuan pasti ada pengakhirannya .
namun aku mengharapkan pengakhiran yang indah .
bukan pengakhiran yang menyakitkan . .

terima kasih atas smuanya . kebahagiaan mu sntiasa aku doakan . .
dan doakan juga kebahagianku . .
saya meluahkan dari hati yang paling dalam . .
maaf andai menyakitimu . . saya juga cukup sakit . . :'(

No comments:

Post a Comment

Kalau sudah baca . .
rajin-rajinkan lah diri komen yerr . . >.<