Friday 8 June 2012

Rintihan hatiku . .


beberapa hari neh .
kepalaku x abis2x pikir benda yang sudah berlaku .
sememangnya aku x maw . aku xmaw pikir 2 semua .
tp, ia dtang sdiri . .
sakit rasanya . sakit rasanya bila semua neh terpaksa di harungi sendiri . .

puas aku pujuk hati neh supaya tenang .
jangan terlalu pikirkan semuanya .
tp aku x mampu . .

Ya ALLAH . . ujian apa yang akan KAU trunkan kelak ?
hamba berharap . Engkau memberikan yang terbaik . .

saya doakan kebahagianmu di sana . .
semoga di dalam lindunganNya . .
jujur hati ini merinduimu . tp, rasanya kelayakan untuk melepaskan kerinduan 
kepada kau sudah ilang .
biarlah penggantiku membahagiakan mu . .
semoga berbahagia selalu . . :')

:: maaf andai terlalu jiwang . saya terpasa meluahkan beban di hati ini . . :'(

No comments:

Post a Comment

Kalau sudah baca . .
rajin-rajinkan lah diri komen yerr . . >.<