Saturday 7 July 2012

Thinking ~


i need to share . . :'(
hurmmm . kadang2x hati neh tertanta2x . .
macam mana la keadaan yang akan datang neh . .
evrything is change . and i should change . .

aku tertanya2x . .
macam mana aku maw kumpul kekuatan untuk berdepan dengan orang yang pernah menjadi sbagian dri hidupku yang pernah lalui hari2x ku dengan dia . . kepada orang yang biasa . . orang yang sama taraf dengan orang lain yang aku sayang . semua orang aku sayang . tipu la kalau sayang ku sama dia 
sama dengan dayangku kepada orang lain . .
it's different for sure . . 

apa2xpun . . aku harap aku x nampak lemah . .
aku yakin. ada hikmah yang lebih baik untuk diriku . dirnya dan orang lain . .
sekuat mana pun kyta sayang . kyta jaga .
tp takdir yang ALLAH cipta tidak seperti yang kyta inginkan . .
relakan la semuanya . . tiada yang lebih bak dri pilihanNya . .

ku harap . semua bermula dan berakhir dengan indah . .
aku harapkan . apa yg aku tempuhi ada pengakhirannya . . dan semua akan baik2x saja . .
setia pertemuaan ada pengakhiran. 
ku harap atas perpisahan ini tiada lagi penyambungannya kecuali dengan izinNya . .
mencintai kamu untuk kedua kalinya lebih sakit daripada perna kehilangan kamu . .
marila hidup dengan dunia masing2x . disamping orang yang lebih mencintai dan menyayangimu . . 
you are my past . . 
and i'm your past :')

No comments:

Post a Comment

Kalau sudah baca . .
rajin-rajinkan lah diri komen yerr . . >.<