Thursday 2 August 2012

Maafkan saya . .


Maafkan aku . .
maafkan andai kelakuanku membuatkan kau rasa besalah . . rasa pelik . . 
semua x akan macam dahulu . .
terlalu sakit rasanya berpura2x .
dan aku sdiri x sanggup . . 

andai kata kau tbaca ruangan neh .
ya . aku maksudkan kau . .
harus kau tau . 
bila aku brdiam diri . menyepi . menganggap ko tiada d dpanku .
bukan bmaksud aku melupakan kau . 
cuma hati kadang terusik dengan kenangan yg lama .
knangan yg dulu kyta kongsi bersama .
takdir x myebelahi kyta .
aku tau kaw sudah bahagia .
dan aku juga akan menemui kebahagiaan e2 .
aku harap ko paham .
smua x akan semudah yg kau kira .
semua x sesenang yg ko anggap .

biarkan la hidup tros bgne .
jangan d paksakan hati yang tidak sudi .
jangan di paksakan keinginan hati yg sudah dilalui .

ko berdiam diri . 
aku juga bdiam diri . 
penjelasanmu masi aku tunggu . .
andai kau ingin mengatakan sesuatu .
aku bersedia mendengar .
memandangkan kau diam . aku turut berdiam diri :')

No comments:

Post a Comment

Kalau sudah baca . .
rajin-rajinkan lah diri komen yerr . . >.<