Tuesday 7 August 2012

Past ~


hye . . :)
sitting here , infront of my laptotp . 
class cancel . nothing to do . bored . . ahaha 
i have something to say . lets start . .

sehingga saat ini . .
saya masih menantikan penjelasan dari seseorang . 
mungkin penjelasan yang mampu mmbuat hati saya tnang semula .
mungkin juga penjelasan yang memang perlu dijelaskan agar semua tidak seteruk ini . .
tp . semuanya hanya angan2x . kaw hanya mendiamkan diri . .
membisu . umpama seseorang yang kehilangan kata2x . . 

sebenarnya siapa yang harus berbuat sedemikian , .
ada kah orang yang disakiti . atau orang yang menyakiti .
perlukah setiap sesuatu saya yang mulakan . 
mengapa perlu saya yang memulakan dan kaw hanya berdiam diri .
mana diri mu yang kaw katakan seperti dulu, kini dan selamanya . .
sepertinya sesuatu sedang bersarang di dirimu .
sampai bila . saya ok jika semua ini diteruskan bgne . 
namun, jangan ada oenyesalan d kemudian hari . e2 sahaja .

sering juga hati tertnya . mengapa smpi sedemikian .
namun saya benamkan hasrat untuk bertanya .
sebab saya x maw perbodohkan diri .
kau diam . saya diam . kau bsuara .
pasti saya perkatakan segalanya .

saya masi ok . saya ok dengan semuanya .
namun kata2x yg menyakitkan sentiasa menyakitkan . seniasa mengikuti kemana sahaja saya pergi .
kadang tidur pun d kejar mimpi yg x pasti . 
megapa perlu begtu ? semua salah siapa .
saya ? kau ? dia ?

semua masi samar d ingatan .
ingatlah . perasaan ini sudah hilang .
tiada sdikit pun rasa sayang seerti dulu .
hanya rasa belas kasihan .
terasa kau seperti menjilat ludah yg penah ko katakan padaku .
seperti kau ilang diri yang dulu .
stop saying . this is me a while ago . rite now n in the future .
because . you are not !
exactly NOT !

try 2 find yourself again .
i pray for your healthy .
u look sick . 
take care yourself n come on !
wake up !!! :))



No comments:

Post a Comment

Kalau sudah baca . .
rajin-rajinkan lah diri komen yerr . . >.<