Sunday 12 August 2012


ya3x . stress !!!! 
study . everything . . 

getting bored !! susahnya . .
aku x maw menghampakan . aku mesti kuat .
aku mesi usaha !! ya ~ e2 yang aku perlu lakukan .
bukan bdiam diri . memusingkan kepala pikir bnda nonsense . .
bukan buang masa macam ini .
bukan give up . usaha ! chayok . .

aku maw balik TAWAU . as soon as possible . .
semakin lama cne . tebeban aku . aish . sgala2x nya membebankan .
aku mesty kuat . ! ya smua untuk keluargaku .
ya ALLAH . bantu hambaMu . . :(

biarlah semuanya ilang dri ingatan .
fokus miela  !! 
tiada yang mampu bntu kaw selain dirimu sendiri , 

:: batuk ini membunuhku . xtahan sdah . .  :'(
maw  balik . balik . balik . .
sangat x sihat . :'(

No comments:

Post a Comment

Kalau sudah baca . .
rajin-rajinkan lah diri komen yerr . . >.<