Monday 25 March 2013

celoteh


Lama sudah x update . busy kali ya . (Malar)
maklum la di semester akhir neh bnyak bnda maw buat . 
Happynya saya . tp sedih jugak sebab x lama lagi zaman Poli abis di lalui . 
xpala . setiap pertemuan ada perpisahan . 
sya doakan yang baik2 kepada semua . ada jodoh jumpa lagi .

btw, before graduate neh . aku mesty struggle tuk kurus . InsyaALLAH .Azam dan janji kepada sahabat2 saya . maw jgak kurus kan . hihi . DOakan saya . 
bukan x syukur, tp demi kesihatan dan kesenangan bersama .

Bnyak da di lalui semester neh . sedih . gembira . sakit hati . semua semestinya ada .
asam garam kehidupan bilang . but seriously, InsyaALLAH semua akan mematangkan aku .
go for immature kali . haha . 

Doakan saya untuk final exam . x terasa semua kejap lagi berlaku . 
semoga saya dan sahabat2 dapat graduate . dan Moga2 MQA dapat berjalan dgan lancar . Good Luck yg terpilih . if i have been choose , i will try my best and why not you . 
thanks for all the precious memories . i will not forget about it .
i hope after this, everyone can be successful and live their life with happiness . 
LOVE U MY FAMILY, FRIENDS, LECTURERS AND ALL :))

No comments:

Post a Comment

Kalau sudah baca . .
rajin-rajinkan lah diri komen yerr . . >.<